سرخط خبرها

«عیدی» مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در حساب‌هاست | عیدی هر مستمری‌بگیر؛ ۲.۵ میلیون

  • کد خبر: ۲۱۴۲۲۳
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
  • ۳
«عیدی» مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در حساب‌هاست | عیدی هر مستمری‌بگیر؛ ۲.۵ میلیون
درحالی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مستمری‌بگیر و بازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که مطابق اعلام سازمان تامین اجتماعی، طی امروز (۹ اسفندماه) «عیدی» ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی این افراد به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، اعتبار تامین «عیدی» امسال معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده است که با تامین این اعتبار، امروز عیدی ۴میلیون و ۳۰۰ هزار مستمری‌بگیر و بازنشسته در حساب‌ها خواهد بود.

طبق بخشنامه عیدی سال ۱۴۰۲ مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی، مبلغ عیدی امسال برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان (مجموع سهام)، معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال) است، اما در راستای حمایت از خانواده، علاوه بر مبلغ عیدی موضوع مصوبه مذکور، برای هر پرونده فعال مستمری که بر اساس قوانین و مقررات مربوط مشمول دریافت کمک هزینه عائله‌مندی یا کمک اولاد هستند، مبلغ ثابت ۷۰۰ هزارتومان بابت عائله‌مندی و مبلغ ثابت ۳۰۰ هزارتومان به ازای هر فرزند تحت تکفل با لحاظ مفاد بخشنامه الحاق یک جزء به بند (۷-۴) بخشنامه تلخیص و تجمیع بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و دستور‌های اداری مربوط به مزایای متعلقه به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
بیش از 45 سال از انقلاب گذشته است ولی اما متأسفانه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با 30 الی 35 سال سابقه کار و پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان است چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
۱۳:۵۵۱۳ اسفند ۱۴۰۲
کدام بازنشسته‌ها وام 12، 15، 20، 30، 50 و 100 میلیون تومانی می‌گیرند؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
1402/02/14 - 19:19 درخواست رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از مردم: گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید
درپاسخ به حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر گزارش تخلفات بانک‌ها را ارسال کنید/ و این در حالی است که از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط بانک ها از طریق رسانه های به دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و... ارسال کرده ایم ولی متاسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است و بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->